Klantenservice

Per categorie

Orders

Prijsafspraken werken eenvoudig en efficiënt.
In uw account worden bepaalde kortingen toegekend aan producten en categorieën, die duidelijk worden weergegeven op de productpagina en in het afrekenproces. U ziet zowel de oude als de nieuwe prijs, samen met het bijbehorende kortingspercentage dat u ontvangt. We streven gezamenlijk naar het bereiken van een bepaalde omzetverwachting, en deze doelen worden in overleg besproken en indien nodig aangepast en/of bijgestuurd.
Voor meer informatie over prijsafspraken nodigen we u uit contact op te nemen met onze klantenservice of de pagina over prijsafspraken te bezoeken.

In uw account vindt u uw bestellingen. Het kan uiteraard voorkomen dat uw webbestelling om een technische reden niet is ontvangen. Dan ontvangt u geen bevestiging per e-mail. Neem in dat geval contact met ons op.

Oeps, wat vervelend. Controleer of de kortingscode nog geldig is, of je geen fouten hebt gemaakt bij het invoeren en of je deze nog niet hebt gebruikt. Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact met ons op, dan gaan wij direct voor je aan de slag.

Een oprechte verontschuldiging. Dat vinden wij net zo vervelend. En reken maar dat wij er meteen achteraangaan om jou weer een glimlach te bezorgen. Vul onderstaand formulier in en wij maken het zo snel mogelijk voor u in orde:

[quform id=”8″ name=”Verkeerd ontvangen”]

Ja, dit is mogelijk. Indien de eerste bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij deze binnen 30 minuten nog samenvoegen en dezelfde werkdag voor u versturen.

Om beide bestellingen samen te voegen, klik hiervoor op de optie: Samenvoegen in uw winkelwagen.

Let er wel op dat dit binnen 30 minuten gebeurt na het plaatsen van de eerste bestelling. Hierna kunnen wij niet meer garanderen dat het samen wordt gevoegd. Mocht dit niet meer lukken of mogelijk zijn, dan worden er vrachtkosten op de tweede bestelling in rekening gebracht.

Ja, en nee. Het is eventueel mogelijk om een bestelling te annuleren.

Hier zijn verschillende criteria voor. We vragen je hiervoor vriendelijk contact op te nemen of te bellen met: +31 (0)23-5483100.

Vanaf 75,00 excl.btw worden geen verzendkosten berekend, behalve voor (mini)pallets.

Beneden de Euro 75,00 excl. btw gelden onderstaande tarieven.

Van 1-9 kg is Euro 9,95
Van 10-19 ks is Euro 11,95
Van 20-29 kg is Euro 13,95
Van 30-49 kg is Euro 19,95

Sommige artikelen worden op een (mini) pallet verstuurd, dit is om veiligheidsredenen of omdat het product te zwaar is voor een pakket. De kosten voor een (mini) pallet bedraagt 49,95.

Ja, neem binnen 30 minuten contact met ons op om uw bestelling te wijzigen. Daarna is dat helaas niet meer mogelijk. De reden hiervoor is dat uw bestelling direct wordt verwerkt.

Dit kan op de volgende manieren:

Website

Na de eenmalige registratie kunt u direct bestellen als u bent ingelogd.

E-mail

Stuur uw bestelling naar [email protected].

Telefoon

Bel ons team: +31 (0) 23-5483100.

Showroom

Ter plekke een bestelling plaatsen en direct meenemen.

Ja, alle prijzen zijn exclusief btw en verzendkosten.

Bezorgen

Jazeker, het bezorgadres kunt u zelf wijzigen in uw account.

Neem hiervoor contact op met onze order afdeling.

Bekijk hier welke melding er wordt weergegeven en neem contact op met: 088-5503350. Houd uw pakketnummer gereed.

Apparatuur boven de 30 kg wordt op een (mini)pallet verzonden en geleverd door GLS. Deze wijze van bezorgen werkt niet met een track & trace code. Daarom maken wij met u een bezorgafspraak. U dient op de dag van levering aanwezig te zijn om de pallet in ontvangst te nemen. Bent u niet thuis op het 1e bezorgmoment? Dan zijn er extra kosten verbonden aan een 2e bezorgmoment. De pallet wordt op de begane grond afgeleverd. Het is belangrijk dat u hier rekening mee houdt.

Dat vinden wij vervelend. Ook omdat wij er alles aan doen om uw producten zo goed mogelijk te verpakken, zodat deze heel netjes bij u terecht komen. Wat wij wel zullen doen is feedback geven aan GLS. Indien uw product niet meer bruikbaar is, kunt u onderstaand formulier invullen:

[quform id=”9″ name=”Package arrived damaged”]

Wij verzenden met GLS. Meer informatie vindt u op de website van GLS.

Dit is afhankelijk van het land, de verzendmethoden worden weergegeven in uw winkelwagen. Voor overleg kunt u ons uiteraard altijd bellen.

Garantie

Ja, de garantie is altijd gratis als deze onder de garantievoorwaarden van de leverancier valt. De verzendkosten vallen niet onder de garantie.

Ja, dat is zeker een aanrader. Raadpleeg de meegeleverde voorwaarden van het product.

Ondanks dat u geen garantie meer heeft, helpen wij u graag verder. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Dit is afhankelijk van het merk en model. Contacteer ons alsjeblieft.

Hoe irritant. Vul het onderstaande formulier in:

#form#apparatuurwerktniet

Dit is afhankelijk van de fabrieksgarantie van de leverancier en staat vermeld in de garantievoorwaarden die u heeft ontvangen.

Betalen

Ja, in onze showroom kunt u contant betalen, alleen met biljetten van € 50,00.

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, sturen wij de factuur altijd per e-mail. In uw account op onze website vindt u een besteloverzicht. Heeft u vragen over uw factuur? Neem dan contact op met onze administratie.

Je ontvangt binnen 72 uur een tegoed.

Tenzij anders overeengekomen, dient betaling onmiddellijk te geschieden.

Hoe irritant. Dit komt hoogstwaarschijnlijk door een storing van de betreffende bank. Wij raden u aan om in uw account de status van uw bestelling te bekijken. Als er staat dat de betaling is mislukt, probeert u de betaling opnieuw uit te voeren.

Dat hangt af van vanuit welk land je een bestelling plaatst. De opties worden weergegeven in de winkelwagen. Over het algemeen werken wij met iDEAL, Bancontact, Giropay, Visa, Master Card en Paypal. U kunt het bedrag altijd per bankoverschrijving overmaken, desgewenst kunnen wij u ook een link sturen met een betaalverzoek.

Support

Wij bieden een professionele training aan, zodat u zo snel mogelijk aan de slag kunt. Je kunt zelf kiezen welke training het beste bij je past. 1. Online zijn deze uiterst efficiënte trainingen zeer scherp geprijsd. 2. In onze showroom in Heemstede, Nederland, waar we u graag ontmoeten en er iets langer over doen.

Ja. Dit is gratis als u vragen heeft over de verwerking, toepassing en uitvoering van ons assortiment. IT-gerelateerde vragen zoals: Hulp bij installatie, updates en bestanden zijn niet inbegrepen. Hiervoor bieden wij hulp op afstand.

Ja. Het Teamviewer programma geeft ons de mogelijkheid om uw computer over te nemen en direct mee te kijken. Uiteraard na goedkeuring van u.

De handleidingen van de producten vindt u op de betreffende productpagina. Gebruik de zoekbalk in de header om snel en probleemloos naar het product te navigeren.

Veelgestelde vragen

Ja, de garantie is altijd gratis als deze onder de garantievoorwaarden van de leverancier valt. De verzendkosten vallen niet onder de garantie.

De instructies voor een veilige verzending vindt u op de retourbon die u van ons heeft ontvangen.

Bekijk hier welke melding er in de Track & Trace link staat en neem contact op met: 088-5503350. Houd uw pakketnummer gereed.

Apparatuur boven de 30 kg wordt op een (mini)pallet verzonden en geleverd door GLS. Deze wijze van bezorgen werkt niet met een track & trace code. Daarom maken wij met u een bezorgafspraak. U dient op de dag van levering aanwezig te zijn om de pallet in ontvangst te nemen. Bent u niet thuis op het 1e bezorgmoment? Dan zijn er extra kosten verbonden aan een 2e bezorgmoment. De pallet wordt op de begane grond afgeleverd. Het is belangrijk dat u hier rekening mee houdt.

Dat vinden wij vervelend. Ook omdat wij er alles aan doen om uw producten zo goed mogelijk te verpakken, zodat deze heel netjes bij u terecht komen. Wat wij wel zullen doen is feedback geven aan GLS. Indien uw product niet meer bruikbaar is, kunt u onderstaand formulier invullen:

Wij verzenden met GLS. Meer informatie vindt u op de website van GLS.

Wij helpen u graag. Vul onderstaand formulier in en de supportafdeling zal zo snel mogelijk reageren.

Dit is afhankelijk van het aantal producten dat u bestelt. Op de productpagina ziet u hoe lang het duurt voordat u uw pakket ontvangt. Indien u producten bestelt die wij op voorraad hebben in combinatie met producten waarvan de levertijd langer is, wacht uw bestelling totdat alle artikelen zijn ontvangen en wordt de bestelling in zijn geheel geleverd. Heeft uw bestelling spoed? Splits dan zelf uw bestelling of neem telefonisch contact met ons op.

TheMagicTouch is uitvinder, fabrikant en toonaangevend leverancier van diverse printsystemen om zelf (blanco) producten te personaliseren. Simpel gezegd: groothandel in de grafische industrie. Waarom TheMagicTouch? We hebben een breed assortiment, eigen producten, geweldige ondersteuning en een uitgebreid klantenbestand met klanten in vrijwel alle denkbare branches. Wij hebben hier ervaring mee, om u zo goed mogelijk op weg te helpen. Daarnaast bieden wij u toegang tot één van de grootste collecties op het gebied van transferpapier, printers, flexfolie, vinylfilm, snijplotters, blanco producten, textiel, sublimatie, eco-solvent en direct to kleding. Onze kracht is onze R&D-afdeling, die hoogopgeleid, creatief en internationaal is.

TheMagicTouch richt zich uitsluitend op de Business-to-Business (B2B) markt en levert daarom uitsluitend aan bedrijven, vennootschappen met beperkte aansprakelijkheid, stichtingen, verenigingen en coöperaties. Voor het voltooien van de registratie bij TheMagicTouch is een geldig KvK-nummer of een geldig ondernemingsnummer vereist.
Heeft u geen BTW-nummer, dan nemen wij graag contact op met één van onze officiële resellers, in de B2C-markt.

U kunt zich registreren op de registratiepagina. Vul het formulier in, klik op de knop Account aanmaken en je ontvangt direct een automatische bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Dan kunt u direct inloggen met uw eigen gebruikersnaam of e-mailadres en wachtwoord.