1. Kan ik contant betalen?
Dat kan zeker. Wij accepteren echter alleen biljetten van 50,00 euro.
2. Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail en factuur. In uw account op onze website vindt u een overzicht van uw bestelling. Heeft u vragen over uw factuur? Neem dan contact op met ons administratieteam.
3. Hoe snel ontvang ik een creditering?
U ontvangt binnen 72 uur een creditering.
4. Wat is uw betalingstermijn?
Tenzij anders is overeengekomen, dient de betaling direct te worden gedaan.
5. Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Dat is balen! Dit komt waarschijnlijk door een storing bij de betreffende bank. Wij adviseren u om de status van uw bestelling in uw account te bekijken. Als er staat dat het is mislukt, controleer dan uw bankrekening of de betaling is gelukt. Zo niet, probeer dan de betaling opnieuw te doen.
6. Op welke manieren kan ik betalen?
Dat hangt ervan af vanuit welk land u een bestelling plaatst. De opties worden weergegeven in het winkelwagentje. Over het algemeen werken wij met iDEAL, Bancontact, Visa, Master Card en Paypal. U kunt het bedrag altijd overmaken via een bankoverschrijving, indien gewenst kunnen wij u ook een link sturen met een betaalverzoek.