Registreren doe je op de registreren pagina. Vul het formulier in, klik op de button Account aanmaken en je krijgt direct een automatische bevestiging op het opgegeven emailadres. Daarna kan je direct inloggen met je eigen gebruikersnaam of emailadres en wachtwoord.
TheMagicTouch richt zich enkel en alleen op de Business-to-Business (B2B) markt en levert daarom uitsluitend aan bedrijven, naamloze vennootschappen, stichtingen, verenigingen en coöperaties. Een geldig kamer van koophandel nummer (NL) of geldig ondernemingsnummer (BE) is vereist om de registratie bij TheMagicTouch te voltooien.
Ben je particulier?
Dan kan je helaas niet bij ons bestellen. We verwijzen je graag door naar een van onze officiële wederverkopers.
TheMagicTouch is een uitvinder, producent en een toonaangevend leverancier van verschillende bedrukkingsystemen om zelf (blanco) producten te personaliseren. Simpel gezegd, groothandel in de grafische branche. Waarom TheMagicTouch? We hebben een breed assortiment, eigen producten, waanzinnige support en we hebben een uitgebreid klantenbestand met klanten in bijna ieder branche denkbaar. Daarmee hebben we ervaring, om jou zo goed mogelijk op weg te helpen. Daarnaast bieden we jou toegang tot één van de grootste collecties op het gebied van transferpapier, printers, flexfolie, vinylfolie, snijplotters, blanco producten, textiel, sublimatie, eco-solvent en direct to garment. Onze kracht is onze R&D afdeling, welke bijzonder vakkundig, creatief en internationaal is.
Dit is afhankelijk van het aantal producten dat je besteld. Op de product pagina staat weergegeven hoelang het duurt om je pakketje te ontvangen. Bestel je producten die wij op voorraad hebben in combinatie met producten waarvan de levertijd langer is, dan wacht jouw bestelling totdat alle artikelen binnen zijn en wordt de order in zijn totaliteit uitgeleverd. Heeft je bestelling spoed? Splits dan zelf je bestelling of neem telefonisch contact met ons op.
We helpen je graag. Vul onderstaand formulier in en de support afdeling reageert zo snel mogelijk.
Ja. Sinds kort berekenen wij een kleine toeslag van €0,20 in de standaard verzendkosten. Deze toeslag dekt een grote lading aan verantwoordelijkheden, zodat wij zo ecologisch verantwoord mogelijk met ons milieu blijven omgaan.
Niet altijd. Producten kunnen geretourneerd worden met een aanvaardbare reden binnen 8 werkdagen na ontvangst van de bestelling met uitzondering van textiel en apparatuur. Na overleg met onze administratieve afdeling ontvang je een retour formulier.
Ja, dat gaat heel makkelijk. Afhalen doe je in ons magazijn op 29M. Druk op de deurbel, de magazijn deur gaat open en onze collega’s in het magazijn geven je direct je bestelling mee.
Nee, de merknamen en afbeeldingen mogen niet zonder onze schriftelijk toestemming worden gepubliceerd. Heb je interesse? Neem dan contact met ons op.
Graag. Een afspraak maken doe je door naar de maak een afspraak pagina te gaan.De voordelen van een afspraak:
-
Krijg product advies van één van onze specialisten.
-
Je hoeft niet te wachten en bent meteen aan de beurt.