Onze collega’s zitten voor je klaar om je vragen te beantwoorden over bestellingen, betalingen of als je op zoek bent naar support. Mocht je het antwoord niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op. We helpen je graag en doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen.

1. Hoe kan ik mij registreren?

Registreren doe je op de registreren pagina. Vul het formulier in, klik op de button Account aanmaken en je krijgt direct een automatische bevestiging op het opgegeven emailadres. Daarna kan je direct inloggen met je eigen gebruikersnaam of emailadres en wachtwoord.

2. Kan ik alleen als bedrijf kopen?

TheMagicTouch richt zich enkel en alleen op de Business-to-Business (B2B) markt en levert daarom uitsluitend aan bedrijven, naamloze vennootschappen, stichtingen, verenigingen en coöperaties. Een geldig kamer van koophandel nummer (NL) of geldig ondernemingsnummer (BE) is vereist om de registratie bij TheMagicTouch te voltooien.

Ben je particulier?
Dan kan je helaas niet bij ons bestellen. We verwijzen je graag door naar een van onze officiële wederverkopers.

WEDERVERKOPERS

3. Waarom kiezen voor TheMagicTouch?

TheMagicTouch is een uitvinder, producent en een toonaangevend leverancier van verschillende bedrukkingsystemen om zelf (blanco) producten te personaliseren. Simpel gezegd, groothandel in de grafische branche. Waarom TheMagicTouch? We hebben een breed assortiment, eigen producten, waanzinnige support en we hebben een uitgebreid klantenbestand met klanten in bijna ieder branche denkbaar. Daarmee hebben we ervaring, om jou zo goed mogelijk op weg te helpen. Daarnaast bieden we jou toegang tot één van de grootste collecties op het gebied van transferpapier, printers, flexfolie, vinylfolie, snijplotters, blanco producten, textiel, sublimatie, eco-solvent en direct to garment. Onze kracht is onze R&D afdeling, welke bijzonder vakkundig, creatief en internationaal is.

4. Zijn de producten op voorraad?

Dit is afhankelijk van het aantal producten dat je besteld. Op de product pagina staat weergeven hoelang het duurt om je pakketje te ontvangen. Bestel je producten die wij op voorraad hebben in combinatie met producten waarvan de levertijd langer is, dan wacht jouw bestelling totdat alle artikelen binnen zijn en wordt de order in zijn totaliteit uitgeleverd. Heeft je bestelling spoed? Splits dan zelf je bestelling of neem telefonisch contact met ons op.

5. Ik heb een vraag aan de support afdeling?

We helpen je graag. Vul onderstaand formulier in en de support afdeling reageert zo snel mogelijk.

Het debiteuren nummer vind je op de factuur.
6. Verzenden jullie ook duurzaam?

Ja. Sinds kort berekenen wij een kleine toeslag van €0,20 in de standaard verzendkosten. Deze toeslag dekt een grote lading aan verantwoordelijkheden, zodat wij zo ecologisch verantwoord mogelijk met ons milieu blijven omgaan.

7. Kunnen artikelen geretourneerd worden?

Niet altijd. Producten kunnen geretourneerd worden met een aanvaardbare reden binnen 8 werkdagen na ontvangst van de bestelling met uitzondering van textiel en apparatuur. Na overleg met onze administratieve afdeling ontvang je een retour formulier.

8. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat gaat heel makkelijk. Afhalen doe je in ons magazijn op 29M. Druk op de deurbel, de magazijn deur gaat open en onze collega’s in het magazijn geven je direct je bestelling mee.

9. Mag ik jullie afbeeldigen / merknamen gebruiken?

Nee, de merknamen en afbeeldingen mogen niet zonder onze schriftelijk toestemming worden gepubliceerd. Heb je interesse? Neem dan contact met ons op.

10. Wat is de status van mijn bestelling?

In jouw account vind je jouw bestellingen. Het kan natuurlijk gebeuren dat door een technische reden je weborder niet is ontvangen. Dan ontvang je geen bevestiging per email. Neem in dat geval contact met ons op.

11. Moet ik een afspraak maken?

Graag. Een afspraak maken doe je door naar de maak een afspraak pagina te gaan.De voordelen van een afspraak:

  • Krijg product advies van één van onze specialisten.
  • Je hoeft niet te wachten en bent meteen aan de beurt.
1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Dat kan op de volgende manieren:

  • Via de website: Na de eenmalige registratie, kan je direct bestellen als je bent ingelogd.
  • Email: Stuur je bestelling naar [email protected].
  • Via de telefoon: Geef de bestelling telefonisch door en bel naar 023-5483100.
  • In onze showroom: Plaats ter plekke een bestelling en neem deze direct mee.
2. Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Jazeker, neem binnen 30 minuten contact met ons op, om je bestelling te wijzigen. Daarna lukt dat helaas niet meer. De reden hiervoor is dat je bestelling direct wordt verwerkt.

3. Als ik een bestelling plaats, wat zijn dan de verzendkosten?

Om onze prijzen per product zo gunstig en eerlijk mogelijk aan te bieden, berekenen wij vanaf € 75,- geen standaard verzendkosten.

VerzendkostenNederland België 
Standaard verzendkosten€ 6,95€ 9,95
Ophalen in HeemstedeGratisGratis
Voor 09.00 volgende werkdagToeslag € 38,00Niet mogelijk*
Voor 12.00 volgende werkdagToeslag € 7,50Niet mogelijk*
Voor 17.00 uur volgende werkdagToeslag € 4,50Niet mogelijk*
Zaterdag zendingToeslag € 2,50Niet mogelijk*

* Deze mogelijkheid wordt niet aangeboden door GLS.

4. Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Hier hangen verschillende criteria aan. Neem contact op of bel: 023-5483100.

5. Kan ik een nieuwe bestelling samenvoegen?

Ja, als je bestelling nog niet verstuurd is, dan kunnen we op dezelfde werkdag dat natuurlijk voor je samenvoegen, Klik in je winkelmandje op de optie: Samenvoegen.

6. Er klopt iets niet aan mijn bestelling?

Een oprechte sorry. Dat vinden wij net zo vervelend. En reken maar dat we er gelijk achteraan gaan om jou weer een glimlach te bezorgen. Vul onderstaand formulier in en we maken het echt zo snel mogelijk in orde voor je:

Bij je bestelling staat een # en een nummer. Dat is het ordernummer.
Maximaal 3 afbeeldingen | jpg, jpeg, png, gif | 25 MB
7. De kortingscode werkt niet?

Oeps, wat vervelend. Controleer of de kortingscode nog geldig is, of je geen fouten hebt gemaakt bij het invoeren en of je deze niet al hebt gebruikt. Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact op en we gaan gelijk voor je aan de slag.

8. Wat is de status van mijn bestelling?

In jouw account vind je jouw bestellingen. Het kan natuurlijk gebeuren dat door een technische reden je weborder niet is ontvangen. Dan ontvang je geen bevestiging per email. Neem in dat geval contact met ons op.

1. Op welke manieren kan ik betalen?
  • Per iDEAL.
  • Per Bancontact.
  • In onze showroom, contant of met je bankpas.
  • Per bank, via een overschrijving of je ontvangt een link met een betaalverzoek.
2. Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Wat vervelend. Dit ligt hoogstwaarschijnlijk bij een storing van de desbetreffende bank. Wij adviseren je om een kijkje te nemen bij de status van je bestelling in jouw account. Staat hierin dat deze is mislukt, probeer de betaling dan nogmaals te voldoen.

3. Biedt TheMagicTouch achteraf betalen aan?

Om een account op rekening aan te vragen, vul je onderstaand formulier in. Let er wel op dat je al langer dan 6 maanden klant bij bent bij TheMagicTouch en dat je onderneming minimaal één jaar bestaat.

Upload je KVK uittreksel (niet ouder dan 6 maanden)

4. Wat is jullie betalingstermijn?

Tenzij anders overeengekomen dient de betaling direct plaats te vinden.

6. Hoe snel ontvang ik een tegoed?

Een tegoed ontvang je binnen 72 uur.

7. Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je bestellingen  terug zien in je besteloverzicht in Mijn TheMagicTouch. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging. Heb je vragen over jouw factuur? Neem dan contact op met onze administratie.

8. Kan ik contant betalen?

Ja, dat kan zeker. Dat doe je in onze showroom.

1. Met welke pakketdienst versturen jullie?

Wij versturen met GLS. Meer informatie kan je vinden op de website van GLS.

2. Mijn pakket is beschadigd aangekomen, en nu?

Dat vinden wij vervelend. Ook omdat wij er alles aan doen om jouw producten zo goed mogelijk te verpakken zodat het heel netjes bij je terecht komt. Wat we zullen doen is een terugkoppeling geven naar GLS. Mocht je product niet meer bruikbaar zijn, kan je onderstaand formulier invullen:[

Bij je bestelling staat een #. Dit is het nummer van je bestelling.
3. Hoe werkt de bezorging van apparatuur?

Apparatuur boven 30 kg wordt op een (mini) pallet verstuurd en door GLS geleverd. Bij deze manier van bezorgen wordt niet met een track & trace code gewerkt. Daarom maken wij een bezorg afspraak met jou. Je dient op de dag van bezorging aanwezig te zijn om de pallet in ontvangst te nemen. Mocht je het 1e bezorg moment niet thuis zijn? Dan worden er aan een 2e bezorgmoment extra kosten verbonden. De pallet wordt op de begane grond afgeleverd. Het is belangrijk dat je hier rekening mee houdt.

4. Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu?

Bekijk hier wat voor melding er staat weergegeven en neem contact op met: 088-5503350. Houd je pakketnummer bij de hand.

5. Ik moet een artikel terugsturen, hoe doe ik dat?

De instructies voor het veilig versturen staan in de retourbon die je van ons hebt ontvangen.

Onze support specialisten zitten voor je klaar. Neem als eerste een kijkje in de kennisbank want daar vind je adviezen, begrippen, veelgestelde vragen en blog artikelen. Staat je vraag niet in de kennisbank? Vul dan het support formulier in.

Het debiteuren nummer vind je op de factuur.
1. Waar vind ik de handleidingen?

De handleidingen van de producten zijn te vinden op de desbetreffende productpagina. Gebruik de zoekbalk in de header om snel en probleemloos naar het product te navigeren.

2. Kan ik hulp op afstand krijgen?

Jazeker. Het programma Teamviewer geeft ons de mogelijkheid om jouw computer over te nemen en direct mee te kijken. Natuurlijk na goedkeuring van jou.

3. Is jullie support helemaal gratis?

Jazeker. Deze is gratis als je vragen hebt over de verwerking, toepassing en uitvoering van ons assortiment. IT gerelateerde vragen zoals: Hulp bij installatie, updates en bestanden vallen hier niet onder. Hiervoor bieden wij hulp op afstand aan.

4. Ik twijfel over een training?

Dat je twijfelt over een training is logisch. Bij een training bieden we het volgende aan:

  • We gaan dieper in op de theorie en de praktijk.
  • Samen met een specialist bekijken we jouw situatie en halen we er samen alles uit.
  • Met de exclusieve tips & trucs bespaar je tijd en ga je direct aan de slag.
  • Na afloop ben je vol vertrouwen en ga je vol inspiratie naar huis.
Bekijk de trainingen
1. Welke fabrieksgarantie heb ik?

Dit is afhankelijk van de fabrieksgarantie van de leverancier. En staat vermeld in de garantievoorwaarden die je hebt ontvangen.

2. Mijn apparatuur werkt niet meer, en nu?

Wat vervelend. Vul gelijk onderstaand formulier in:

3. Wat is de levertijd van onderdelen?

Dit is afhankelijk van het merk en het model. Neem contact met ons op.

4. Mijn garantie termijn is verlopen?

Ondanks dat je geen garantie meer hebt, helpen we je graag. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

5. Moet ik het product altijd registreren na aankoop?

Ja, dat is zeker aan te bevelen. Raadpleeg hiervoor de meegeleverde voorwaarden van het product.

6. Is garantie altijd gratis?

Ja, de garantie is altijd gratis als het valt onder de garantievoorwaarden van de leverancier. De verzendkosten vallen niet onder de garantie.

Telefonisch contact

NL: 023-5483100
BE: 0031-235483100

Openingstijden

Ma-Vr: 08:30-17:00 uur

Social media

Facebook
Twitter
Instagram